12 Şubat 2011

Salaş Ev dekoru ( Shabby Chic Style )




Tamamen rahat,salaş ve bence şık görünümün anahtarı,vintage  esintileride içinde barındıran bu stili ben çok seviyorum, sanki evdeki herşeyin bir hikayesi varmış gibi duruyorlar.



Duvarlarda yeşil,krem,açık mavi,uçuk sarı renkler veya çiçek desenli duvar kağıtları kullanılıyor,


Demir,paslı,eskimiş görünümlü aksesuarlar,


Duvarlarda aynalar,eskitme duvar panoları ve çerçeveler,


Çiçek desenli içinizi açıcak perdeler,


Kanepeler çiçek desenli kumaşlarla kaplanmış,sandalyeler aynı şekilde,


Yatak odasında pastel tonlarda çarşaflar ve yastıklar,


Aydınlatmalarda avizeler önemli yer tutuyor hani şu mumlu olanlar özellikle tarzın olmazlarından.


Bu tarzın en güzel tarafı bence hiçbirşey birbiriyle uyumlu olması gerekmiyor, uyumsuzluğum uyumu daha da rahatlık veriyor.




















9 yorum:

Deli Anne dedi ki...

kesinlikle çok güzel! ben de çok severim vintage, retro esintilerini.. bir de dediğiniz gibi hikayesi varmış gibi duran eşyalar çok kıymetli sahiden de..

ibegum. dedi ki...

mutfak ve yatak odalarına bittim! çarşaflar,floral esntiler doldurmuş her yeri falan..muhteşem.

http://thebeehivee.blogspot.com

Çiğdem dedi ki...

ah keşke birde böyle döşeye bilseydim evimi :)

gartenmalereien dedi ki...

Wunderschöne Bilder
Ist das dein ZUHAUSE?
Liebe Grüsse Stephanie

İncice dedi ki...

Bugünlerde evde ne varsa beyaza boyayıp eskitiyorum.Çokk mutluyum, bu fotoğraflar içimi ısıttı :))

Çiğdem dedi ki...

beyazı bende çok seviyorum,çok sade ve asil

monica livas dedi ki...

Shabby chic style bir tutku! Ufak bir köşeyle başlarsınız, bir bakmışsınız bütün eve yayılmış :)

http://ahouseofonesown-monicalivas.blogspot.com/

Çiğdem dedi ki...

gerçekten öyle monica bloğunuzu çok güzel buldum ve elbetdeki takipte olucam sevgiler.

Unknown dedi ki...

Arkadaslar, www.hoshhome.co.uk/TR/ 'ye bakiniz. Shabby chic ev aksesuarlar var cok, Ingiltere'den size ozellikle secildi. Site'de Turkce var, kargo ucreti sabit, fiyatlar uygun ve sizi bekliyoruz. Iyi gunler :)

Yorum Gönder