31 Aralık 2011

Duvarlarım Neden Boş -2



Duvarlarım neden boş diye kendi kendimi sorgularken,orada burada çözüm ararken,
hemde benim gibi çözüm dostum olmaz iken (tevazuya bak ..) ,
karşıma çıkan bu güzel çerçeveleri sizinle paylaşmak istedim..




Çerçevenin içini beyaza boyadık


peçeteyi kestik ve katlarından ayırdık





zemine tutkalımızı sürdük ve peçeteyi yerleştirdik



üstüne bir poşet koyduk , bezle kabarcık olmasın diye üzerinden geçtik,
ardından tekrar tutkalı üstüne sürdük,


çerçevenin kenarlarını peçeteye uyumlu bir renkle  boyanık , en sonunda da yan kesik fırçamızın uzun ucuna az siyah alıp gölgelendirme yaptık.






3 yorum:

Unknown dedi ki...

harıka

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BEN GELDİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
ELLERİNE SAĞLIK
ÇOOOOK GÜZEL
:)))))

Kafe de Mola dedi ki...

Çok yaratıcı.Denemek gerek:)Teşekkürler paylaşımın için:)

Yorum Gönder